mai 27, 2009

Capoeira Angola CD



Ärin 240 krooniga CM Dorado ja CM Forró plaati, millel on ainult absoluutselt hea capoeira angola muusika. Sisaldab ka lugude sõnu.
Saadaval 5 tk.

Kel soovi, kirjuta mulle sven@capoeiragem.ee

6 kommentaari:

Madli ütles ...

Kas pühenduste kirjutamise volituse said ka?

Sven ütles ...

Ei nori ausate müügimeeste kallal

Kadri Kirst ütles ...

kallilt ärid. tee mõned koopiad ja jaga rottidele tooriku hinnaga?

Sven ütles ...

austatud rotuška, ma ei tee seda mitmel põhjusel: esiteks tahame me mõlemad ja kõik meie koolis austada teiste (eriti oma grupi guru) tehtud tööd ja teiseks, mis lihtsalt tulnud, see lihtsalt läinud ehk kuhu sa selle koleda toorikujunni paned - ilmselt "panni alla" - ja kuulad seda heal juhul ühe korra ega õpi sealt midagi..

ühesõnaga alati ei maksa olla mõttetu ajame-odavalt-läbi-ja-pärast-joome-kolm-korda-sama-palju-eest-alksi-ühe-õhtuga-eestlane :P

onju

Kadri Kirst ütles ...

ma lihtsalt räägin, et asjade eest ei pea üle maksma. ja joomine on üldse ebasoovitatav.
tore on, kui austate/austame...hmm...ma vist austan oma rahakotti ja põhimõtet mitte ületarbida rohkem? ah ei, ma niisama siin pullin. Koleda toorikujunni oleks tõmmanud arvutisse ja see oleks saanud lahutamatuks osaks minu playlistist!
aga äri, äri, kes siis ikka ärib? mul on ainult õigus viisakalt keelduda :)

Sven ütles ...

No miks sa kohe ei öelnud, et arvutisse tõmbad :P

Ok tegelt võid minu juures kuulamas käia ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...