juuli 24, 2014

Staatuse-uuendus

Viimasel ajal olen kehvalt blogi täitnud ja rohkem meie FB lehele postitanud, aga teen selle heaks nüüd:

1. Kui ma ei eksi, siis olen cabaça'sid kasvatanud (tulemuslikult) 3 aastat ja selline näeb välja selle aja sees saadud koguprodukt:

paar keskm suurusega said vahepeal hukka

















Sel aastal jätkub kasvatamine sama hooga. Pildid on suurest dekoratiivkõrvitsast.

8. juuli seis
















augusti lõpp 1
















augusti lõpp 2

















2. Seniks, kuniks oma kõrvitsad ei kõlba berimbaule kõlakasti tegemiseks, tellin neid Brasiiliast ja alustasin berimbaude tegemist vaatamata igasugustele komplikatsioonidele:

nr 2 ja kogu see sodi
nr 2 ilma sodita


















nr 1 koos omatehtud caxixiga












































3. Kauksis käisime ju ka (7-ndat korda):

http://www.capoeiragem.ee/lehed/pildid.html

KALA 2014

















4. Mu "kollektsiooni" on lisandunud (mu enda süül) Escola Cajueiro värvides kraami:

kraam





















5. Eestisse on jõudnud mandioca (kallis), açai (s***** kallis) ja pilliroosäsi (defitsiit).

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...