jaanuar 28, 2011

Capoeira-poeemid 59 - Meu sertão












Prof Barata Meu sertão / Minu kõnnumaa

Quando eu olho meu sertão / Kui vaatan oma kõnnumaad
Eu vejo que tá tudo mudado / Näen, et kõik on muutunud
Vaqueiro anda de moto / Lehmakarjane sõidab mootorrattal
(colega velho) Deixou o cavalo de lá / Ta jättis hobuse sinnapaika
Onde era grande a fartura / Seal, kus oli suur küllus
(colega velho) Não vejo nada plantado / Ei näe ma midagi maha pandud
Seu Zequinha cantador / Laulumees Seu Zequinha
(ai meu deus) Hoje só vive calado / Elab täna vait kui sukk
Onde tinha uma fazenda / Sealt, kus oli talu
(ai meu deus) Hoje passa uma estrada / Läheb täna maantee
Só vejo carro passando / Näen vaid autosid möödumas
(ai meu deus) Onde tá minha boiada / Sealt, kus on mu kari
Cadê meu chapeu de couro? / Kus on mu nahast kaabu?
Aonde tá o meu gibão? / Kus on mu vest?
Não vejo mais nada disso / Ma ei näe neid enam
Por conta da tal evolução / Sellise evolutsiooni pärast
O mundo tá se acabando / Maailm on otsa saamas
(colega velho) E ninguém presta atenção / Ja keegi ei pane tähele
camaradinha

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...