september 04, 2013

Capoeira-poeemid 78 - Oração à São Bento


























Olen viimasel ajal huvi tundnud, miks nii palju São Bento'st – Pühast Benediktusest – laulame. Pikem tekst on sellest tulemas hiljem, praegu aga üks töötlus São Bento medaljonil olevast ladinakeelsest palvest.

M Guará – Oração à São Bento / Palve São Bento'le

Iê! 
Na oracão de São Bento / São Bento palves
A cruz sagrada é minha luz / On püha rist mu valgus
Não seja o dragão meu guia / Ärgu olgu draakon mu teejuht
Em nome da santa cruz / Püha risti nimel
Sai pra lá coisa ruim / Kao eemale halb
Não me aconcelhe mal / Ära anna mulle halba nõu
Isso que tu me oferece (ai ai ai) / See, mida sa mulle pakud
Nunca foi coisa pra mim / Pole kunagi olnud minu jaoks
Beba tu do seu veneno (ai meu Deus) / Joo ise oma mürgist
Deixe-me viver em paz / Lase mul rahus elada
Ai meu Deus senhor São Bento / Isand São Bento
Nós livre de todo mal / Vabasta meid kõigest halvast
Nessa oração te peço (ai meu Deus) / Selle palvega palun sult
Proteção celestial / Taevalikku kaitset
Camaradinha!

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...