veebruar 04, 2009

Capoeira-poeemid 19 - Mandei caiar meu sobrado

M Gato Preto lugu Mandei caiar meu sobrado / Lasin oma maja ära lubjata. Enamasti võite seda kuulda CM Dorado esituses:

Mandei caiar meu sobrado / Lasin oma maja* ära lubjata
Mandei, mandei, mandei / Lasin, lasin, lasin
Mandei pintar de amarelo / Lasin värvida kollaseks
Pintei, pintei, pintei / Värvisin, värvisin, värvisin

Minha mãe sempre me disse / Mu ema ütles mulle alati
Meu filho tome cuidado / Mu poeg, ole ettevaatlik
Ponha jaleco de couro / Pane nahkjakk selga
Quando entrar lá no cerrado / Kui lähed võsastikku

Agradeço aos velhos mestres / Tänan vanasid meistreid
Velhos mestres do passado / Vanasid meistreid minevikust
Que deixaram a capoeira / Kes jätsid maha capoeira
E todo seu legado / Ja kogu oma pärandi

Agradeço ao Deus do céu / Tänan Jumalat taevas
Agradeço aos Orixas / Tänan orixasid
Agradeço ao povo da Roda / Tänan inimesi rodas
Agradeço aos demais / Tänan ülejäänuid


* kahekorruseline maja nagu see

1 kommentaar:

Sven ütles ...

Selle loo originaal niipalju kui siiani olen avastanud, on O Canto das Lavadeiras (Lenço Branco) / Pesunaiste Laul (Valge Rätik)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...