märts 24, 2012

Capoeira-poeemid 69 - Camaleão




















M Moraes Camaleão / Kameeleon

Se eu quiser mudar de cor / Kui ma tahaks värvi muuta
basta que eu saia do sol / Piisaks mul vaid päikse käest ära minna
Peixe quando quer morrer / Kui kala tahab surra
come isca de anzol / sööb ta sööta konksu otsast
O patrão ficou de olho / Isand pidas vahti
nas coisas que eu dizia / asjade üle, mida ütlesin
E se esqueceu de olhar / Ja unustas vaadata
as coisas que eu fazia / asju, mida tegin
O lagarto se esconde / Sisalik peidab end
onde fica protegido / sinna, kus on kaitstud
Eu não sou camaleão (ai meu deus) / Mina ei ole kameeleon
mas posso ser colorido / kuid võin olla värvikas
O lagarto é brasileiro / Sisalik on brasiillane
anda de verde amarelo / käib ringi rohelise-kollasena
Quando quer pegar barata / Kui ta tahab prussakat püüda
não precisa de chinelo / pole tal plätut vaja
Quando galo bebe água / Kui kukk vett joob
agradece olha pro céu / tänades vaatab taevasse
Chuva fina amoleceu / Peen vihm pehmendas
(colega veio) a aba do meu chapéu / mu kaabu äärt
Camaradinho

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...