aprill 11, 2008

Hing vs keha

Capoeirat mängitakse hingega, mitte kehaga.

Mestre Manoel

2 kommentaari:

Kadri Kirst ütles ...

see oli su r2me blogimine?
ok, vahel o"eldakse piskuga palju
j2tka samas vaimus, grafiidi-briljandi teooria oli ilus. Kas selle m6tlesid sa t2itsa ise v2lja? Sa ei ole halvem, kui ei m6elnud :P

Sven ütles ...

täna aitas mulle kirjast, mis ma listi saatsin, loodetavasti leiavad ka mu listivälised lugejad endas jõudu mulle kunagi tänane sissekandevaegus andestada..
pigem ütlen ausalt, otse ja lühidalt jah, kui just peenutsemise tuju pole..
aitäh esimese positiivse kommi eest ja ühtlasi esimese eest üldse, süütus on võetud, enam ei pea sõprade ees häbenema :D
see kujund tekkis mu oma sagaras jah, endale ka täitsa meeldib.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...