juuli 03, 2009

Capoeira-poeemid 32 - Às vezes eu falo com a vida

Järjekordne ladainha CM Doradolt - mis teha, kui ta ainult häid kirjutab. Kuna salvestanud ta seda ühelegi plaadile pole, ei tea täpset pealkirja.

Às vezes eu falo com a vida
/ Vahel räägin ma eluga
Às vezes ela quem diz / Vahel on tema see, kes ütleb
Eu vou pra capoeira angola / Lähen capoeira angolasse
Venho buscar de ser feliz / Tulen, et otsida rõõmu
Às vezes eu falo com a vida / Vahel räägin ma eluga
Às vezes ela quem faz / Vahel on tema see, kes seda teeb
Eu vou pra capoeira angola / Lähen capoeira angolasse
Venho buscar de minha paz / Tulen, et otsida oma rahu
Às vezes eu não falo nada / Vahel ei räägi ma midagi
E a vida vem me falar / Ja elu tuleb räägib mulle
E a capoeira angola / Ja capoeira angola
Não pode se acabar / Ei tohi lõppeda
Rodas cheias / Täis rodad
Roda vazia / Tühi roda
Eu vou pra vadiar / Ma lähen vadiaarima
Quando eu chegar na roda / Kui ma saabun rodasse
Gosto berimbau chorar / Meeldib mulle, kui berimbau nutab

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...