aprill 18, 2011

Capoeira-poeemid 62 - Meu cantar





















M Moraes Meu cantar / Minu laul

Certo dia alguém me disse / Kord ütles mulle keegi
Que eu não era cantador / Et ma pole laulja
Mas por medo ou por respeito / Aga hirmust või austusest
Nunca me desafiou / Ei esitanud mulle kunagi väljakutset
Meu cantar tem sentimento / Mu laulus on tundeid
Vem de dentro, vai pra fora / Mis tulevad seest ja lähevad välja
Quando eu canto capoeira / Kui ma laulan capoeirat
Até o valente chora / Isegi julge mees nutab
O peixe nada na areia / Kala ujub liiva peal
Mudo começa a falar / Tumm hakkab rääkima
Canário fica calado / Kanaarilind jääb vakka
Escutando o meu cantar / Kuulates mu laulu
Os inimigos se beijam / Vaenlased annavad üksteisele suud
Cego começa a enxergar / Pimedal hakkab silm seletama
Fraco bate no valente / Nõrk teeb tugevale tuupi
Faço Mercúrio gelar / Ma jäätan Merkuuri
Aleijado vem correndo / Sant tuleb joostes
Pra de perto escutar / Et mind lähedalt kuulata
Camará

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...