veebruar 11, 2012

Capoeira-poeemid 67 - Vida de moleque

















M Roberval - Vida de moleque / Marakrati elu

Menino onde estava / Poiss, kus sa olid
Porque vem chegando agora / Miks tuled alles praegu
Você saiu de manhã / Sa läksid hommikul välja
E me volta esta hora / Ja tuled alles nüüd tagasi
Não trouxe me encomenda / Sa ei toonud mu tellimust
Você hoje cai na sola / Täna sa lähed oma tuppa
Oh que vida de muleque / Oh seda marakrati elu
Eita menino danado / On alles neetud poisike
Mas eu te dei dinheiro / Ma andsin sulle raha
E você diz que foi roubado / Ja sa ütled, et sind rööviti
Cadê minha encomenda / Kus on mu tellimus
Que eu mandei comprar na feira / Mida saatsin turult ostma
Mas você me enganou / Sa petsid mind
E foi jogar capoeira / Ja läksid capoeirat mängima
Camaradinho!

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...