august 01, 2013

Capoeira-poeemid 76 - Você nao é Josué

lasi peatada Päikse ja Kuu


























Kõik me teame M Waldemari ladainhat (tõlkisin siin: http://svencapoeira.blogspot.com/2008/04/capoeira-poeemid-5.html), mis adapteeritud Leandro Gomes de Barrose cordel'ist Peleja de Riachão com o Diabo / Riachão tüli Saatanaga (http://www.interpoetica.com/site/index.php?option=com_content&view=article&id=312&catid=51).

Aga on olemas ka teine huvitav adapteering -
M Jogo de Dentro Você nao é Josué / Sina pole Joosua

Iê!
Você não é Josué / Sina pole Joosua
Quem mandou o Sol parar / Kes lasi Päikse peatada
E nem com três dias / Ja vähem kui kolme päevaga
Fez a guerra acabar / Lõpetas sõja
Nem também é Moisés / Ega ka Mooses
Quem fez o mar secar / Kes kuivatas mere
Faça tudo o que quizer / Tee, mis tahad
Minha força é sem limite / Minu jõud on piiritu
Tudo que eu peço a Deus / Kõike, mida palun Jumalalt
Ele sempre me permite / Ta lubab mulle
Nunca vi homem forte / Ma pole eal näinud meest
Que pudesse me assustar / Kes suudaks mind hirmutada
Quando determino uma coisa / Kui ma midagi paika panen
É dificil de mudar / On seda raske muuta
Salomão também fazia / Saalomon tegi samuti
Tudo que ele queria / Kõike, mida tahtis
Mas fazia tudo errado / Aga ta tegi kõik valesti
Isto acontece com você / See juhtub (ka) sinuga
Quando vir pra escola / Kui tuled kooli
Procure em aprender / Püüa õppida
Tenha humildade / Ole tagasihoidlik
Humildade e paciência / Tagasihoidlik ja kannatlik
Se não fosse esse erro / Kui poleks seda viga
Você teria outra existência / Oleks sul teistsugune elu
Eu necessito de saber / Tahan teada
Se é do bem, se é do mal / Kas oled hea või halb
Você vem me interrogar / Sa tuled mind üle kuulama
Eu lhe interrogo também / Ma kuulan sind samuti
Me diga pra onde vai / Räägi mulle, kuhu lähed
Me diga pra onde vem / Räägi mulle, kuhu tuled
Se é casado ou solteiro / Oled abielus või vallaline
Me diga o que é que faz / Räägi mulle, millega tegeled
Não tenho superior / Minust pole kõrgemat
Sou filho da liberdade / Olen vabaduse poeg
Eu não conto a minha vida / Ma ei jutusta oma elulugu
Eu não tenho necessidade / Mul pole seda vaja (teha)
Eu nem sou foragido / Ma pole põgenik
Nem você autoridade / Ega sina autoriteet
Eu preciso lhe fazer / Pean sulle tegema
Uma observação / Ühe tähelepaneku
Me trate com mais respeito / Kohtle mind enama austusega
Que é sua obrigação / Mis on sinu kohustus
Camaradinho!

Kommentaare ei ole:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...